PONNYBUS

Hej :) Just nu sitter jag här, har nyss druckit saft och ätit en glass :) Red ut idag, med Felicia och Gambero. Timpan fick rätt mycket frihet, om man säger så :p Jag bestämde tempo och han vart han ville gå :p Då och då blev det en dykning i gräset för mulen, men mesta dels gick han bra :) Han var ganska pigg, men supersnäll :) Först skrittade jag ganska långt, typ 1km sen dela jag och Felicia på oss, då fick Timpan gå lite vart han ville :)
Sen trava jag och galopperade lite uppåt, på 'stallvägen' sen red vi ut mot lägdan, där ville han gärna äta gräs ;p Menmen, han åt lite gick, åt lite. Så jaja, brydde mig inte så mycket! :) Sen galopperade vi i uppförsbacken, och sen när vi kom på en raksträcka fick hästarna sträcka ut ordentligt i lite ledigt race! :) Efter så skritta vi hemåt på långa tyglar, in till miniskogsvägen med lite terräng träning där i skritt. Sen hem och pyssla om honom :) Nu står han i stallet och knaprar hö! :)
fghMin fina ♥
// Alma & Timpan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0