WOHO

Hej:) nu sitter jag och lyssnar på musik! idag har jag varit på ica, varit i stallet, lagat mat - grillat, mums! och sen badade jag runt åtta. det var så himla skönt i vattnet! det är inte helt fel att bo mittemot en sjö alltså!! <3 just nu så längtar jag otroligt mycket till grekland, all mat, bad, sol, myys ska de bli! har redan 200 euro ;) ska växla våra pengar också, fick 200 av mormor & morfar på posten :D johan har gått ut nian också, stor kille! ;) nu slängs han ut i vida världen!! skolavslutningen va fin och sen blev det tårta på det! efter åkte vi till bitte och åt smörgåstårta och sen åkte vi hem igen! :) imorgon ska jag baka, rida,bada och kanske sola om de är bra väder. sen ska jag nätshoppa lite tror jag nån dag :)
// alma

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0