Redigering av bilder :)

hej ! :) idag har jag redigerat massa bilder, eller lättare sagt gjort om! :) här kommer dom!:)

först tar vi schabrak! :) 
före:
efter:
före:

efter:
nu tar vi träns/pannband & grimmor! :)

före:
efter:
före:
efter:
före:

efter:





nu tar vi övrigt mojjs ;)


före:
efter:



före:


efter:






klart! vad tyckte ni om bilderna? var dom fina? :)

själv är jag rätt nöjd. det är kul att ta produktbilder och sätta vilken färg jag vill på dem :)
vissa är noggrannare redigerade än andra :) & alla bilder är tagna från hööks. men jag har som sagt gjort om dom ;)
vissa ganska rejält. te.x tränset, bootsen och översta schabraket ?;)
men andra har jag bara beskärt, satt på en liten färgklick osv :)

något jag själv skulle vilja äga (i mina färger dock) är bootsen,  discogrimman, pannbanden och kanske tränset och översta schabraket! :) vad skulle ni vilja ha? ;)



// alma

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0