MY DAY

hej, idag red jag ut med mamma! :) först red jag ronja på vägen dit och mamma ledde timpan :) ronja var riktigt piggelin som vanligt men ändå kul :) vi red över åkrarna, vägen ungefär till sibirien :) vi säger så om ett ställe xD inte så att vi red till sibirien direkt ;D men aa där bytte vi så mamma red ronja och jag red timpan, och timpan var pigg som vanligt han med :) <3 imorgon tror jag att jag ska rida ut igen, kanske eller nån annanstans, får se helt enkelt!:) vi skrittade mest men travade pyttelite också  :) och jogga med timpan i en uppförsbacke, segt! men bra träning! sen fick dom godis lite mineraler och så borsta vi dom lite och släppte ut dom i storhagen bakom stallet i 40 minuter ungefär :) medan var vi inne hos stig och linnèa :) fick saft & bullar (y' . och stig berätta som vanligt massa historier ;) sedan gick vi ut och tog in dom, red in på timpan hihi! :) dom fick hö och mineraler och timpan fick lite äppelgodisar också :) sen for jag hem! och har redigerat lite :) imorgon vet jag inte riktigt vad jag ska göra, rida lite kanske och jogga eller nått :P
bajja ponnyskrutt <3
// alma

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0