Du är den som får mig le

Längd - 144 - 145
Sko storlek - 34-35
Höger eller vänsterhänt - berorpå, men mest höger
Stjärntecken - skorpion & tvilling
Hårfärg - en alldelles för tråkig !
Födelseort - uppsala .. <3

DAGENS
Låt - coconut tree, san fransisco, du är allt
Saknad - allt för många
Kläder - linne, shorts, sedan bikini och nu myströjja (: 
Underkläder - underkläder antagligen ... ? =p

Mat - grillat ! :D
Köp - daim, pimpim, zooklubba
Göra sen - sova eller hä på nån film (: 
Godis - daim, pimpim & klubba
Pinsammaste - har nog inte hänt något pinsamt idag


SVARA ÄRLIGT
Tycker du om att plocka svamp - njaa, är så satans rädd för björnarna, så har inte provat typ :D
Tycker du om godis - aah, fast inte för mycket
Hur många gånger i veckan äter du godis- 1-2 kanske
Äter du oftast nyttig mat - mjoodå, jag är ju smal iafl ;) 
Du ger mycket komplimanger till andra - när jag känner för det
Är du nöjd med ditt förnamn - spela roll, men ganska ovanligt, helt okey faktiskt :) 
Du tycker att du själv är smart - haha ibland jävligt osmart, men ibland ganska smart ;) 
Vad är det sämsta hos dig - blir arg på småsaker, och lite mer
Vad är det bästa hos dig - jag är snäll, glad, posetiv, vill göra det bästa av en dålig situation, lugn och hehe. 
Har du bra självförtroende - ibland, men det tycker jag man ska ha ! för alla duger! precis som dom är :) 
Hur många timmar om dagen sitter du vid datorn - varierar 1-2-3 kanske :) 
Du tycker om att vara med killar - dom som är snälla :) 
Känner du dina grannar - jaa :) 
Gillar du skolan - den är väl okej, den behövs iafl. men tycker det såklart är jobbigt och tråkigt oxå. 
Har du någon gång skolkat - nej
Spelar du något instrument - har spelat keyboard & trummor, just nu håller jag på att lära mig lite gitarr ;p
Sporter/aktiviteter har du gått i - innebandy, ridning, skidor, slalom o kanske nå mer heh:P 
Hur många gånger tittar du dig i spegeln per dag - kanske 3-4 ggr, olika varje dag
Tycker du om djur - jag tycker om dom jättemycket, men myggor, knott, ormar och ödlor behöver inte finnas.. men jaa. 


BRUKAR DU...
Sova - jag älskar att sova! :) 
Ta mediciner du inte borde ta - nej. 
Röka - jag hostar som jag vet inte vad om jag ens går förbi nån m. en cigarett så nejnejnej!.
Snusa - nej.
Skada dig - nej, eller det är väl klart men inte med flit!
Klä dig i svart - såklart! men inte helt i svart kanske. 
Skada dig med flit - nejnej. 
Drömma mardrömmar - händer :( 
Gå i skolan - ja. 
Gå i kyrkan - nej.
Ljuga - nej. 
Vilja dö - nej

HAR DU...
För många vänner - det går inte. 
Förföjelsemani - haha, vad det nu är så nej det tror jag väl inte jag har?? 
Någon annan psykisk sjukdom? - tvångsbeteenden 
Skadat någon?- inte med flit

Färgat håret - japp 
Några piercnings - hade i öronen, men dom läkte igen då jag tyckte de va så obekvämt att ha örhängen ;) 
Några tatueringar - nej
Egen dator - 2 st, men dom funkar inte, hah!
Gjort bort dig rejält - har jag säkert, men det måste man ju göra här i livet så whatever? ;) 



ÄR DU...
Snäll - jaa, det är jag väl.. ?? :) 
Kort - ganska, eller haha mini :p 
Klantig - nedå,

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0