Nyss varit i stallet!

Hejsan :) Har nyss varit i stallet, gav hästarna hö, sen fick Timpan och Ronja massa pussar o kramar och äpplen, det är ju trots allt alla-<3-ans-dag såå ;) Men dom får godis varje dag men idag fick dom värsta goa äpplena, dom tyckte de va så gott så <3 Åååh älskar mina fina (: Sen skolan idag var väldigt slapp..
Matte
Pyssel
Lunch
Geografi
Engelska
Slappt va?? :) Imorrn har jag väl typ bara geografi, no och svenska! :) + ansvar men det är inte så mke :)
Sen ska vi ju snart ha nationella prov också uusch! ;( BIG NO! Aja sen när vi sluta så gick jag på ica o skulle sälja tandborstar till skolresan, dom sa att dom var jätte lättsålda men aja, kom väl närmare 30 personer o alla skratta o skulle inte köpa. Men nu senare är de tydligen så att dom bara köper om man går och knackar på hus,inte för jag tror det men ändå hahha! Sen gick jag till mamma o var med henne på jobbet ett tag sen for vi på ica och handla sen åkte hem o laga mat, mums! :) Sen nu har jag kollat på världscupen i hoppning, Roffe var med o felfri! Håller tummarna för han senare om ca 2 veckor troja, då är de ju i Göteborg nu! Kom igen nuuu! :D Aja sen for jag ju till stallet och kom nyss hem :) Nu tror jag att jag ska kolla på en film eller nått (: PS: SKa försöka komma igång med bloggen nu också!
PUSS

Kommentarer
Postat av: emelie

läs, kommentera, följ och reklamera gärna min blogg !:)

2011-02-26 @ 22:12:40
URL: http://tavlingsryttarninorr.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0