HISS&DISS

Dissar solsidan, okej serien är kul men hysterin och allt börjar bli en aning för mycket! En del tror jag inte ens gillar solsidan men säger det bara så ja.. Men men helt ok serie annars men börjar bli jobbig kring hysterin..
Time Out! Humor på hög nivå, igår skratta jag som fan :P Älskar det, haha hur dom drygar ut på frågorna o sen när dom säger massa roligt, älskar det! Helt klart min nya favoritserie :) Humor, hahah o älskar alla som är med oxå. Dom måste ju ha gått nån linje på gymnasiet som hette komiker/humor eller?? ;)

Kommentarer
Postat av: Evelina

Jag fattar inte det roliga med solsidan x)

2011-02-26 @ 20:47:09
URL: http://evelinablomqvist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0