TAKE ME BACK

Helloou :) Sitter o lyssnar på världens bästa låt nu ;) Malou har nyss farit hem men vi har haft massa kul, lagat mat och sminkat o hållt på :)) <3 Verkligen roligt, älskar att hålla på med mat och smink, alltså inte tillsammans men både och lix :D Nu sitter jag vid laptopen o min spellista på spotify laddar så måste bläddra mellan låtar men får väl göra en liten spellista bara just nu :) Sådär nu har jag fixat det (: Ska kolla igenom lite bloggar, fixa mitt rum fika o lite sånt :) Sen ska jag skriva på läxan sedan typ planeraaa (Y) Typ 5 dagar tills jag fyller år, finns en som längtar här :) Önskade mig bara pengar (till systemkamera, shopping o mobiler o sånt.) Och presentkort, några filmer, kläder och smink o lite småkraffs ;) Så hoppas man får något inte helt fel det (A)


Aa, nu ska jag göra det jag sa :)

f<sdf


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0