TRÖTT

Hej:) idag vaknade jag vid tjugo i åtta som vanligt, haha:) tog lite frulle, sminkade mig och borstade tänderna:) sedan skjutsade pappa mig på skolan:) först så samlades vi och sen skulle vi gå till sstugan:p så då gick vi och det var inte så blött :p sen var vi framme då typ fika vi och sedan hade vi att man blev indelade i grupper och skulle gå en tipsrunda-.- jag blev med isak, vilma, johannes och kalle också jadå:p de va dööölätta frågor och vi fick rätt på alla:) (troja) x) aja, sen gick jag och kudden ner till bäcken och typ gick där med emilia och alida:p de va asdjupt :o sedan grilla vi körv:p efter det vare att man fick kort också vardet saker man skulle fixa och man fick poäng:p aja, det gick nog bra där också:) sen vare väl några: jag, alex, johannes och filip troja, gick ner till andra bäcken och hämta vatten:) sen kom kudden, vilma, tommy och samuel:) sedan gick vi lite över där och tog vatten och drack & det va asgott:) sedan gick vi heeela vägen förbi typ 2km bäck och vidare kanske 2-3km i skogen:) och jag mosade två myrstackar:o haha! sedan gick vi hem och då hade vi typ rast i 45min:p så jag gick och sooola:) sen sista lektionen var bild och då hade vi i uppgift att rita en sko, jag kom på iden att jag kunde ju måla en converse eftersom dom är snygga:) och då blev den väl ganska bra då:) men nu ska jag väl snart sova=)

jag vill ha såhär coola:((



jag vill resa till thailand :o






puss!

// aalma♥

Kommentarer
Postat av: Erika Eriksson

har varit i thailand och på phiphi island :))<333

2010-06-21 @ 00:20:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0