STALLET

Chacha:) Imorse vaknade jag typ kvart i åtta, hehe! Men stressade inte och kom i tid:) På skolan var det först matte, sedan matte igen och lite svenska o shiiit :p sen var det lunch och det var pannkaka, går att äta iafl!(: Sen så hade vi matte igen och jag fattade just ingenting, så böt klassrum och försökte fixa de där, och de gick väl :p var bara liiite a,b och c uppgifter jag fick DAMP på. Sedan var matten klar och jag skrev på geografin på so'n. Efter det slutade vi och jag gick hem och drack vatten och åt en merci :) sedan kollade jag ponnakuten på datan och halvsov... Sen åt vi mat. Och nu sitter jag här och har nyss druckit lite fruktsoda. alldelles strax ska jag till stallet:) Ska rida runt Älgön eller något! (: Mamma ska cykla med:) Hehe sedan ikväll ska jag packa och baka :) Men först nu ska vi på ica, sedan stallet!♥ Uppdaterar kanske bloggen senare.



Vad tycker ni om den nya headern? Själv tycker jag ganska bra om den :)

Pusshej!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0