SKRITTA

Hejsan:) Nu ska jag ringa Felicia för vi ska rida! :) Men först ska jag ta en glass, min favvorit Summer Dream:) Den är fantastiskt god! Jag och Felicia ska bara skritta, eftersom båda har vilat, så är dom lite stela och ska då komma igång igen efter vinterns uppehåll. Kan berätta lite om Felicias häst:


Fjalar som han heter är hen nordsvensk brukshäst och är väldigt fin med svart LÅNG man och pannlugg, han är ju liksom ingen ridhäst men funkar utmärkt som det ändå! Man kan säga att Felicia är skötare på honom, fast nån gång har hon haft honom som sommarhäst också:) Men han är för det mesta bara skogsmulle, och tycler det är mysigt att rida ut, då vi rider på volten är han mest intresserad av gräset istället för att arbeta och ibland blir han riktigt envis och sticker hem över en och annat dike eller åker;) Men han är klok, klumpig och pålitlig:)


Snell hest:)

Aja, nu loggade Felicia in på msn:) Så jag pratar med henne nu!


Hade det så bra:)


Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0