SHOPPAT

Hejsan:) Idag vaknade jag kring halv 8 och gick upp, sminkade mig, borsta håret klädde på mig och åt frukost:) Efter det så jag, mamma och pappa till östersund, haha, jag fick nån fobi i början och tyckte att typ 55-50 var såååååå snabbt :o haha, sedan gick det bra fast jag hade lite ont i huvve, efter ett tag stannade vi i lit för pappa skulle beställa något till for tree;p efter det fortsatte vi åka bil... och vid elva kom vi fram;) först lämnade jag in min mobil på lagning (IGEN) sedan fick jag en lånetelefon och efter det skulle mamma & pappa kolla på konfapresent till johan så jag gick runt lite medans:) sen gick jag och mamma in på hm och pappa åkte till frösön, jag fick en blåvitrandig tröja av mamma (49,50kr) sedan gick vi in en snabbis på kappahl och då hittade jag en sååååå snygg klänning:) den var vitsilver i typ nått fakesiden också en rosett och nå mer:) och de va rea på den!!! så jag fick den med:) sen skyndade vi oss upp på tandregleringen och dom kollade min tandställning, den var väl bra, sen böt dom kuddar och vi fick mer snoddar också:) köpte en ny tandborste också! sen åt vi mat:) jag & mamma åt räkmacka och pappa köttbullar/potatis/lingon/SÅS hehe, sedan drack jag lingon och citron nån dricka bara:) och sen tog jag en chokladboll:) efter det så åkte vi hem:) efter ett tag ringde eve;) jag pratade med henne ett långt tag, vi gick in på ica i ström och jag köpte colamentos:) efter ett tag sa eve att hon skulle till stallet och inte kunde prata mer och då var vi typ vid näset:p sen åkte vi till ica i rossön och pappa köpte mjölk, kattmat och tidning och jag köpte kaninpellets & en banan till poppiehoppie:) när jag kom hem fick hoppie springa lös medan jag mockade :) sedan fixa jag mat och vatten och släppte in honom:) men nu ska jag städa i mitt rum = booombnedslag :o sedan ska jag ut till hoppie och fixa ett litet hus han kan krypa in i om det blir kallt och en skiva så blåsten inte kommer in:) skippade ridlektionen ikväll för vill inte åka 42mil på en dag, hehe. och ikväll ska jag till stallet och fixa mer hö till hoppie och såklart ta in bebiis:) och nu har jag nyss äte:)




men puss sålänge:)

kanske bloggar mer sedan:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0