OUTFIT

Hejsan:) Just nu lyssnar jag på Lady GaGa :) Hon är faktiskt sjukt bra!:) Idag på skolan var det riktigt skönt:) För vi hade bara 3 lektioner:) Först teknik i kanske 2 timmar med lite rast emellan:) Sedan hade vi lunch, ansvar i typ en timme sedan engelska, där kolla vi desperadoos och sen slutade vi:) jag gick hem och felicia gjorde mig sällskap:) sedan hade inte mamma lagt ut nyckeln så jag satt där ute vid johans moppegarage och frös och min hand blödde väldigt mkt:o sedan efter kanske 45 min kom hon x) hehe sedan så gick jag in och tog en merci, satt vid datan:) och nu har jag nyss ätit en macka:) och nu ska jag gå och dricka feemtio liter saft :) för ja är törstig :] aja, see you later! ♥ jag ska blogga hela dan och hela natten:)

kvällens outfit

inne:

vitt linne med spets kant och svarta hjärtan från HM 99kr

frostblå kofta från HM 129kr

jeanleggings från kappahl 129kr

converse sko "fake" laredoute 199kr


ute:

skinnjacka HM 130kr

svart&vit scarf som jag har fått

grå&rosa stufkofta från teamsportia 249kr

converse sko "fake" laredoute 199kr

hår/smink

hår: 

plattat

lockigt

sprejat

tuperat

smink:

foundation

mascara

ögonskugga

eyeliner (kanske)

puder

concealer

läppglans

Det va allt:) 


puuuss! nu ska jag äääta:) 


 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0