Last Line x)

Hej:) Längesen jag bloggade nu, hehe, men just nu lyssnar jag på last line och dricker cider;) iag har jag väl inte gjort så mycket idag, vacknade hos frida och vi satt och nörda mr.piggy, nintendo och woobies, förlåt men jag är beronde. efter ett tag vid tolv gick vi till bingon eftersom vi jobbar där;p sen sprang vi runt och sålde lotter i förstora funktionärs västar (y) haha, men typ inga ville köpa;) men vi sålde för kanske 600kr iafl:) sedan gick vi hem och fixade typ en affär och shiit:p sen efter ett tag åkte jag hem och åt mat, sen kollade jag på room raiders, talang och brooke knows best, sen var det the X-effect men det missa jag :( sedan gick jag ut till PH och gav han kääk:) sallad, pellets, havre och vatten, mums :] hehe och sedan kom jag in och nu sitter jag här, och har nyss tömt aaaalla smutskläder i tvätten (y)
Aja, ska gå nura ; )

Saknar Feffe, som är i Stockholm (aaavvviiiisss!)



pusss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0