DÅLIGUPDATE!

Hejsan! Verkligen dålig update men ändå:) Idag vaknade jag upp hos frida vi kollade på datan sen gick vi ner och åt frulle:) efter det hoppade vi studsmatta :) sen for jag hem och då for jag och mamma på ica (: där köpte vi lite saker:) bland annat marabou polka :) som var goooddie:) aja sen for vi hem pch då satt jag här sen for jag till feffe och vilma :) vi hade liite soft och studsa och va oseriösa som vanligt :) hehe :) sen åkte jag hem och åt mat och sen for jag till vilma. vi fotade och hoppade studsmatta :) sen nu för ett tag sen cyklade jag hem och nu sitter jag här:) ikväll ska jag duscha och kolla tv :) annars fastnar jag här :) finns alltid något! :) nej, nu ska jag gå ner och duscha i thiink:) juste, hanna: min ''älskling'' är min mascara:) finns ingen bättre!♥
saknar denna nått så grymt...


pusshej!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0