ALLT I ETT

Hejsan:) inte uppdaterats här på länge! men iafl så sitter jag och lyssnar på frågan på livet, är trött och kollar på brorsans katt som nyss somnat. dagen började med att jag försov mig till fem över åtta och det var bra härligt det,hehe. aja, kom ihåg läxan, rättade ett fel och skynda mig till skolan, hade en lektion sedan på rasten spela jag king, alltså blir less på allt just nu >skräckmånad< men iafl så var lunchen för äcklig åt typ en matsked potatis och en 5-dels fiskbulle - fyfan! man spyr ju bokstavligen om man äter mer :'s men vi fick tunnbrö och det åt jag av, sen vare lite skit, spela king och skrev upp läxor och hade so, svenska och matte, sen hade vi idrott. var brännboll jag gav väl egentligenn 3 av 10 % så jaa... men efter skolan gick jag, vilma, gry, gabbi och feffe till ica och handla en fet låda glass och en stor påse godis, vi gick hem till vilma och käka det, sedan var vi hos vilma och dampa och sedan fick vi fnatt och plattade håret, vilma blir jättesöt då! ;-) aja, sedan lite smink os.v felicia och vilma lekte fjortisar och jag och gabbi plattade grys 55-meters långa hår, blev fiiiiinfiiiint det! :) sedan så gick jag och felicia hem, jag förstärkte mig med laxpasta och gick ut och mockade/gavmat till hopps, han fick springa lös, och jag fick en glad nin i buren sedan! :] aja, efter det så fixa jag & mamma lite, sedan for vi till stallet och tog in dom. sen for vi hem, fikade, jag ringde vilma och sa att jag inte skulle komma igen( fick huvvevärk ) aja, sen nu sitter jag här och mosar... aja, bjuder från sommarn!

betydelse

 




kommentera nu va?

puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0