slappt.

Hallå(: idag så vakna jag vid 20 över sju (; det var väl bra :p drack smoothie, sminka mig, borsta tänderna och drog till skolan :) och där hade vi först svenska, sen rast, svenska, lunch (blää), typ ordkunskap grejjs och sen språklära-.- aja, sen drog ja hem och fika macka och oboy och kolla lite tv, sen for man te stallet(a) där borsta vi aslänge för fjalar såg ju ut som en håriapa >< men sen kom vi iväg iafl och vi skulle skritta ut men eftersom bus är oskodd så red vi i 'paddocken' så aah(: där prövade jag på ngn skänkelvikning i skritt och trav och han gick riktigt fint :) sen tog vi dit en bom så han löft bra på fötterna och inte slarvade! (a)<3 älskipelski :)<3 sen tog vi in dom i stallet och fixa o så :) mamma hade fixa höet, men jag fixa kraften och de(a') sen tog ja in ronja och gav henne två godisar, lite havre och b-vitamin, men det ville hon ju SÅKLART inte ha så de fick tim ist :p<3 sen drog vi hem och då åt jag mat och nu sitter ja och glor data (; lyssnar på music och så :) imorrn ska jag till stallet, sen duscha och fixa så vi får väl se hure går med bloggen då ;)

igår: red jag madicken<3 wooooonderful pony(: i´m in loooooove (aa') vår övning var: att man skulle rida dubbelslalom eller galoppera på ena långsidan, sen vid a & c var det två stoora volter, sen så skulle man forsätta på spåret, för att sen göra skänkelvikning in, rakställa på bommar, och skänkelvikning ut igen (: var grymt kul! speciellt när jag krävde mer från henne och hon ställde upp för mig och gjorde precis det jag bad om!<3och i galoppen drog hon bara ner huvvet en gång! och inga inspänningstyglar!?<3 men i galoppen blev hon även hård i munnen och det var svårt att rida in i galoppen för att få en bra sits:o men aja, supernöjd med dicken! :)


puss :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0