Replay

Hellloo :)<3 Längesen ja skrev nu :s Men iafl så idag på skolan  såvare väldigt slappt! ^^ Först hade jag, Frida och Emilia so :s Gick kanske bra ;p Sen så hade jag svenska och sen lite rättning (y) Sen vare mat och det var gröt (; Sen fick vi bakat bröd också (aa' Sen så hade vi ännumera so -.- Fast vi behövde bara sitta och lyssna på Tommy, Isak och Oscar x) Menmen, sen hade vi engelska och då kolla vi desperados :) Efter skolan gick jag och Kudden på ica och handla godis, chips och dricka eftersom vi skulle tjocka oss (a) ;) Sen åkte vi till Kudds och kolla lite film och åt (; Efter det gjorde vi lösnaglar :) Dom blev lyckade denna gång, haha! :) Sen så kom Curre och då satt vi lite vid datorn och spela DS sen gick vi ut på gårn och typ gick runt lite :p Sen då åkte jag hem :) Men nu ska vi peppa Fridis för Sigvard imorgon! :) Hejja! (: Det kommer gå åt inihelvete snabbt för na kanjaglova! Ska va där som stöd ;) Sen så har jag väl inte gjort nå mer:) Nu när jag kom hem kolla jag let´s dance och nu ska jag dricka nått sen sova
1. Jag är trött.
2. Imorn äre Sigvard och Botten :)
3. Då måste jag upp vid NIO :(((<3

Love you all! :)

tfgfgUsch, älskar denna bild -.-


PussN :)


Kommentarer
Postat av: eve

Kan du inte lägga upp bilder på era lösnaglar?

2010-03-20 @ 09:56:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0