EVE GÄSTBLOGGAR!!! :D

hej:D igår va jag o alma i gränby me pella o mamma:D jag köpte ett linne, strumpor som det stod alla vecko dagar på o lite smink:D sen åkte vi till en resturang inuti uppsala:D där åt vi buffé:D det va en asiatisk resturang :D sen åkte vi hem då fixa vi lite o sen åkte vi pulka i pulkabacken me hanna:D o pella o lotta titta fast pella åkte en gång:D sen gick vi hem o titta på en film som va ifrån när typ johan, hanna o alma va små:D sen skjutsade pella oss till mig:) då satt vi vid datan o sen åt vi chips:D sen gick vi o la oss:) ida har vi ridit på murre:D det gick bra:) sen mocka vi:D sen gick vi till almas mormor o morfar:) där åt vi blåbärssoppa :D o nu sitter vi här:) men nu ska hanna, alma o jag gå o åka pulka i grusgropen:) sen ska vi baka kladdkaka:) hihi vet ni att alma kan låta som foki när hon säger
- hej jag heter foki:D
           /eve;D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0