SORRY!♥

Jag bloggade inte igår :'[ Men jag åkte iafl till Malou och det var naaajjjjs<3 Vi gjorde asmycket saker hahaah :D Typ spela in filmer, kolla tv, bråka om mobilen och pyssla om Cayenne och Melina ;D<3 Kul var det iafl! Kom hem vid halv nio och var helt sluut! As-trött. Kolla på tv lite och somna vid 1. Just nu så är Nova här, hon bara kom huxflux och nu spelar hon keybord xD Eller hon pratar med "doktorn" i en telefon som inte funkar ;D Idag ska man väl fara till ponninbuuss<3 Ska väl mocka och rida ;) Men jag ska bara rida igenom honom annars får min ponnie daamp<3 Men han är sötast ändååååå<3 Vilma kanske ska fotografera bocksprången + stegringarna, han kommer säkert stå på bakbenen helllllaaa tiden men jag bryr mig inte för han shhhuut<3
fghMin ponni bju på den!<3

Skriver mer sedan. Lägger in en bild!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0