'My day

Hello! Idag vakna jag runt 10(: Och då for man te landsomberget med Felicia och Johan :D Det var asbra förutom att en del av backen var stäängd ? -.- Iafl så gick vi in och fika och då så behövde ja veeeerkliiiigen 2 kr men det fick inte jag. Då kollade jag snett uppåt och då vare ett fruktfat där och i det låg de en 100 lapp. Yes tänkte vi (: Men vi gick ut igen ist för att ta den! =) Så då när man kom in igen så gick jag med den till han som jobba där. Han bara: Den där ska va där det är till Buddahn? jag bara: En porslindbuddah? Han: Man måste ju offra lite pengar? Jag: HAHAHAHAHAHAHAHAH! Så gick vi ut igen och åkte ochre var rätt trevligt! :) Åkte hem med AKN och nu sitter jag här och gör iiiingentiiiing. Har fikat lite :) Nyss ringde pappa och sa att han skulle beställa pizza :) Så om en halvtimme blire väl pizza time :) <3 Jag ska vara inne på msn hela kvällen! :) För jag måste fråga Ebba om hon kan hjälpa mig med en sak :D Men skriver mer sedan och bilder kommer kan jag lova! (=





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0