Bounty

Ska göra bounty nu, efter det ska jag på ica sedan får vi se vad det blir:) Är iaf inte så trött idag;D Ska väl ringa nån också. Det blev ingen ridning igår för det var såååååååååååhäääääääääääääääär kallt :'( Men idag är det ´bara -27minus :D haha vi får se (; Men nu ska jag göra bounty som sagt. Knäpper kort på det såklart och lägger ut. Det kommer nog på "ute-bilder" också =) Nu ska jag gå ut till köket och baka! Skriver mer sedan!

KRAM♥


PST: Puss på dom som kommenterar på min blogg<3

Kommentarer
Postat av: eve<3

hej:D hur gör du bounty? hoppas du läger ut MASSOR med bilder:D

2010-01-08 @ 16:55:41
Postat av: felicia

hah, bilden var oseriöt, men tack ändå! :)

2010-01-08 @ 19:05:39
URL: http://duggmask.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0