NEXT WEEK <3

Hejsan, hade tråkigt så tänkte skriva lite här. nästa vecka blir det antagligen uppland, om jag åker påhelgen o då blire evelina kolm hela dagarna och det är najs bäst. ikväll vare UG och det sög verkligen ! heheh, på måndag blir det nog bandyträning och ridlektion hur ja nu ska hinna det. men iafl så ska jag ta och blanda lite oboy nu och sedan ta en alvedon. sen ska jag sova, för imorrn vill jag vara utvilad! det är kallt ute och i mina öron kittlar det. skolan idag var rätt kul ändå :) börja med att jag hade matten att fixa. så då gjorde ja dom 3 uppg. jag inte hade gjort och sedan vare svenska. sen på lunchen fick vi efterrätt :D det ägde (y) efter det hade vi ingen lektion och vi tjugo i ett hade vi engelska. där kolla vi film, deesperados trojag det va. den ägde, vi fick sluta tidigt och jag följde med frida hem en sväng :) där knäppte vi kort, var smått crazy och sedan..... HELT CRAZY :D najjs. jag åkte hem sen och åt mat också var man på UG som sööög :) mitt nyckelben är söndrigt för jag ficj en bandyboll där -.-' suck på skiten O.o också har man varit hos feffe, jag gick hem nyss för ja hade tandvärk. iafl så ska jag mysa nu:)

pusshejs, alma´labrutetnyckelben westerström

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0