My thoughts you can´t decode...

Sitter och lyssnar på music nu :) nyss pratat med eve <3 hoppas allt går enligt planerna :) idag har vi haft friluftsdag jag va i backen med kudden (: vi åkte bra (y) förutom att ja vurpa på en hoppa så jag flög ut i liftgatan ;D annars så! imorgon har jag matte >.< please, orkar inte, zZzzZ. blir nog backen imorgon kväll. ikv var jag till stallet och hälsa på min plutt som jag snart ska sätta igång igen :) egentligen ville jag gå en promenix med honom, men mamma ville hem och äta. på torsdag har vi idrott och slutar rätt sent, hinner jag så går jag till stallet och rider en sväng. på lägdan eller nått :) ska iafl logga in på msn nu (:

Puss på dom som kommenterar MKT :D

pussenhejsen alma westerström


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0