IGÅRKVÄLLHÄNDEDETMASSOR

Chena! :) Längsedan ja skrev nu ! Igår var ja hos fridis o bada, askul! Måste göras om! Men iafl så igårkväll skulle mamma skruva åt min tandställning. Och jaa, det slutade med att hon spättade min gom :D Så det började blöda, väldigt mysigt! Idag ska jag nog vara med mallis:) Känns som jag inte träffat henne på månader :] Men iafl så ska det bli fettkul! Nu ska ja städa lite i rummet, bädda rent och sedan äta lite lunch och förhoppningsvis åka till malous´place i FORSNÄS:)<3 Och fresten så fyller världens bästa johanna kolm år idag! så grattis för fan :D<33

pusshejs


Kommentarer
Postat av: eve<3

johana hälsar tack:D

2010-02-07 @ 14:39:07
Postat av: Mormor

Vad har Frida för slags "badkar" som det är så kul att plaska i? Pool i källaren eller stor träbalja på gården?

Stackars mamma som ska jobba som mekaniker i käften på dig. Bit henne inte!



Klapp o kram!

2010-02-07 @ 15:23:16
Postat av: Johana

2010-02-07 @ 20:42:03
Postat av: Johanna:)

Tack söti:) <333

2010-02-07 @ 20:42:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0