'Down

Lyssnar på down och typ halvsover nu. idag har jag varit i backen:) d var najs! men jag har träningsvärk nu ;) iafl så när jag kom hem, böt jag om, fixa mig och gick till lizas med feffe och åt tacobuffé:) mycke gott :) imorgon ska jag nog bara vara hemma, baka och grilla i solen ( ifall det blir finvädre nå dagar till). nu sitter jag här och ska väl sova snart. är jättetrött ! blir väl att dricka lite oboy, äta en macka, borsta tänderna, ta bort sminket, läsa och sova :) imorgon måste jag också ringa till farmor och morfar & mormor och boka rum ! ;) eftersom jag troligen ska åka ner till månkarbo och gå i skolan med eve i 2 hela veckor(: hoppas jag har skjuts nu bara! :) alltså det kommer bli så bra då! vi ska bowla, rida, mysa, prata, gå ut o äta, fota, blogga och slutligen........SHOPPA! veckorna kommer bli kung! om bara jag får skjuts, och kan sova hos morfar & mormor och farmor några nätter (: men ska ju sova hos bästa vän också:* love  you! på måndag blire ridlektion. och snälla monia ge mig madicken eller flamman, myshästar på dom själva:') nu är jag trött och ska fika!

pusshejs

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0