UPPLAND!

Heaaalllou :) Idag så vaknade jag & eve halv 9 då så åt vi frulle och sen skjutsade mamma oss till stallet (: hon mockade och vi fixa tim(L) sen så red eve först och han börja testa henne med att vända och inte gå på högersidan -.- så jag gick och tröck på eves fot hela tiden typ ;p tills han gav sig (: sen red jag och då blev han liiite busig dåra :p men det gick bra! ;) tränade lite på att vända och gå bort ist för hemåt :) han stretade emot först, men sen gav han med sig och var duuuktiig :) sen kom två tanter och beundra honom x) haha chaaarmpåwnee ja har då ((; sen skritta ja av honom och vi borsta av honom i hagen (: sen fick han äpple och då gosa han ordentligt med mig:')  (jag ska åka till uppland!) sen kom pappa och hämta oss och då rulla han(': sen så åkte vi hem och duscha och packa klart och nu har jag bara lite saker kvar! :) sen drar vi till uppland! :) yaaaah :D! men kommer sakna ponnybusen! :(<3

Bilden får bli på min skönhet, han ger mig en så insperation! (:<3


puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0