TRAKTOR!

Hallou (: Hehe förlåt att jag inte bloggade igår som jag sa, men jag somnade :p Iafl så har vi vart i stan idag :) Jag fick schampoo och balsam av pappa :) sen handlade jag inget mer :) vi åkte hem och då åt vi :) sen körde jag traktor :D det gick ganska bra förutom att jag hållde på att köra in i allt x) och det blev ryckigt för jag gasade ojämnt :p menmen, kuul varde i alla fall! :) jätteruuligt :D tror jag ska köra imorrn med :D nu ska jag bara kolla några bloggar till sen gå ut en promenix med klinga :) haha, jag har döpt om mozhart till nusse :p sött va? :) gulligt tycker jag :p aja, ikv ska jag nog tillbaka till månkarbo, hade tänk sova här men har ju alla saker där så det blir mycket enklare om jag sover här imorrn eller övermorrn :) imorrn blire nog eve :) kulkul! nej nu ska jag motionera min hund :D för pär skjuter :p han är dum mot henne, för hon pissar väl för fan snart på sig inne -.- haha skämta bara!

i dont carenusse<3


puss

Kommentarer
Postat av: eve

HIHI:D

2010-04-08 @ 20:25:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0