SORRY !

Hej :) sorry att jag inte skrivit... har haft mycket att göra men nuså :)

igår: tog jag bussen till backe vid halv 8 kanske :p sen i backe så gjorde vi lite grejer, sen dans-.- men tur att jag slipper dans-avslutningen, jippeeei :) weeeihoou:) aja, sen gick jag och kudden och kolla smink :) sen åkte vi hem med en jävligt arg busschaufför :s aja, vi kom hem och då gick vi på sista lektionen som var matte :) det gick iafl ganska snabbt! jag gick hem och va lite med flisan sen åt jag pannkakor, mums! efter maten åkte ridkläderna på och vi for och red :) det gick väldigt bra :) doris var snäll och vi övade tydliga galoppfattningar, tempo och lite att man skulle skjuta fram ponnysarna i volterna :) sen satt vi ner i sadeln på stora mittvolten och jag fick träningsvärk sen ;p aja, sen for jag och mamma på ok och köpte glass :) sen hem, duscha, fika också sova! ♥


idag: vaknade och sminka mig, käka frulle och åkte till skolan :) där hade vi matte 2 lektioner sen lunch, so, svenska, so,so,so och svenska :s aja, sen gick jag hem, och åt lite mat :) sen satt jag lite vid datan och sen ringde já till kudden och vi var med varann ett tag :) vi gick på ica och köpte choklad, kinderägg och kiwi :p kiwisarna slog vi in på datan och då tyckte vi att det skulle va sjukt roligt att jobba där :D på sommarn också typ ha prao där :D så vi ska ha de ;) aja sen gick vi hem och fotade lite och sånt. sen när vi skulle gå så börja pannan koka och i blev skiträdd och typ ringde hennes pappa och han kom assnabbt xd haha vi sket på oss :D x) sen gick jag hem och då skulle jag ta min mobil och lyssna på musik men den är sönder :'( och den har dels ett STORT PISS DAMP FEL :*( :'(:'(:'(:'( <3 får lämna in den... aja sen imorrn ska jag ta bussen igen till backe :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0