Ö-VIK (L)

Heaaaalloaau :) Idag vaknade ja upp i övik och då gick jag, malou och agnes upp och satt oss vid datan :) sen åt vi frulle, sminkade oss och åkte till stan :) först gick vi runt aslänge, ja hitta inget, men malou hittade lite saker och agnes också. sen så köpte jag ett linne men då så ville ja inte ha de så då tog jag bort det och fick pengar tebax :) sen gick vi och fika chokladbollar och smilisar :) efter det så kollade vi runt på lite affärer :) efter det åt vi lunch som va asgod! :) senså köpte jag en bikiniöverdel på lindex och en till sak på lindex =) efter jag hade köpt det hade vi fullkomligt DAMP! vi sa hej till varje människa och agnes satt fast en ståltråd i min sjal och hållde fast mig x) aja, sen gick vi till glitter där mallis köpte flugbrillor ;) efter de gick vi in på akademibokhandeln och då vid ingången stod det en kille där i kanske 14-årsåldern, han kollade på böcker medan han lyssnade på musik så jag petade på honom och sa HALLLLÅ DÄR :) hahahahahah xd kuliit :)sen sa vi såhär till en gammal tant: nämeen serru, de va inte igår hörru! sen gick vi runt och vinka och sa tja och även smakade vi på tussilagos x) knäppa gänget x) aja, sen for vi hem till agnes och åt smörgåstårta och gick ner till havet sen for vi hem :) det gick ganska snabbt och när jag kom hem åt jag rostbiff och potatisgratäng, love it! :)

aja, pussien :)



pssst: kommer ev. bild på bikinin ikväll eller imorgon :))


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0