LASTBIL :D

Hallouu :) imorse vakna jag vi halv åtta som vanligt, haha. packade till idrotten, åt frulle och sminka mig, sen åkte jag till skolan :) då hade vi först träslöjd :) jag och curre gjorde - INGET ;) aja, sen skulle vi åka buss till backe och där va de teater, den var sjukt dålig (för jag somnade) :o mer underhållande humor tack !-.-! iafl så åkte vi hem då och åt lunch och det var fiskpinnar å det är bland de äckligaste jag vet så , usch! sen hade vi rast och samuel fick damp på mig och börja kasta grus på mig ! :@ gahh :o jag blev så jävla suuuur! aja, sen hade vi lektion och vi skippa so'n :) yeyy :) istället hade vi lite svenska och sen efter de så var det idrott :) och där hade vi innebandy och det gick väl bra förutom att killarna (som är i vårt lag) tar bollen ifrån oss, för vi gör "fel". grrr......, vi gör fan mycke bättre en dom som är så ettriga! :> aja, sen åkte jag hem och packade inför ö-vik ;) sen så åt ja, och väntade på nathalie :) dom kom, vi åkte till flyn och hade lite damp sen åkte vi lastbil från hoting till rossön :) det var bäääst :) förutom att vi välte, och jag fick ont i axeln.... -.- aja :) nu är ja hemma och ska snart ta nått att dricka för jag är sjukt törstig! :)



Älskling följer med till ö-vik :)<33





pussssss:)

Kommentarer
Postat av: Hanna Stork

vem är älskling ?<3

2010-05-02 @ 17:29:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0