GRATTIS :D

Haaaj (: Vill bara säga grattis till brorsan som blir 15 todayy :p * jag är snäll idag *! iafl så vakna jag väl vid åtta och då åkte vi till farmor och firade johan :) han fick pengar, mopedkörkort, nån sak han samlar på och en klocka, blir väl mer saker sen =) sen fikade vi :) mums! (x

senså fick jag ett sms av eve dåra, att hon skulle till maddis och rida kal åt maja och att johanna skulle rida caramell åt maddis och då ville hon att vi skulle rida hälften hälften på kallis :) så jag sms'ade tebax att ´jag skulle åka till månkarbo och byta  om så då gjorde ja de och då kom dom och hämta mig :) josse övningskörde (: det gick bra! :)

sen red vi kal och mockade åt honom! :) han är jätte mysig galopp! ;) sen så putsa vi sakerna och borstade av, eve ringde göran och han kom och hämta oss :)

j & e skulle till stallet så göran släppte av mig, för jag var för trött för att rida murris :) ska ju ändå göra det imorrn och på onsdag (:

imorrn ska jag sova ut! :) sen blire good frukost, ridkläder, telefon och sist rida & mocka åt murris :)

ikv blire typ myskväääll (: tv och nått gott med hanna och kanske ska ja sms'a eve ? vet man ju inte? ;p

Loook at my hair`:o fäääärgeen :)
haha, ja var bara lite snurrig? :) mobba nt!


nej, inte bra för mig att sitta här för länge! pusspuss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0