Dåliguppdatering.se -.-

Heellauie (: sitter här och ska snart fara till kudden, eller ja om en timme x) ska väl sova där(: sen så idag skippa vi so'n (: hehe , hääärligt =D men sen cykla vi en mil idag igen och det diggar ju vi :D hehe nejnej, imorrn äre helg (L) ska fixa header till bloggen min ;) eller ja, ebba ska fixa :D:D:D på fredag nästa vecka kommer göran norqvist ha teknik med oss, ussschee :( men iafl så red jag igår :) min häst va ganska duktig, fast han bockade och kastade av mig en gång :> höhö! aja idag så har jag haft sketa trååk & igår skjöt pappa en ful bäver, eeeuw!

fresten kom min skinnjacka idag :D fast den var förstor vid axlarna :'(

aja, var väl allt!?



pussss!:D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0