BACKE

Hellau :) Idag vaknade jag vid halv åtta som vanligt, hehe! :) Gick upp, käka frulle, sminka mig och fixa håre och tänderna :) Sen cyklade jag till skolan med vilma och feffe(: på skolan så hade vi först slöjd, killarna var helt puckade som vanligt, som förstörde allt :) kuuul! aja, sen vare svenska och skit, lunch - creme fraiché, 1 macka och ett glas vatten :) sen hade vi so , det var grymt...tråkigt. på idrotten cyklade vi 1,5 mil. och det ska jag säga er att det var j*vligt drygt! uppförsbackar hela tiden :D äääälskaaa :D<3 -.-' naaat! :) aja, sen åkte jag och vilma till backe och köpte presenter till fridis :) som fyller år, skriver inte vad eftersom hon läser min blogg... =p sen sprang jag till ica och köpte choklad och troccadero för jag var liiiiite godissugen då :) sen åkte vi hem, jag åt mat - rostbiff och potatisgratäng :) love it!:) sen var jag med vilma, vi kolla tv, fotade, drack smoothie och fanta, var ute hos kaninerna och kolla data :) efter jag vare med vilma gick jag till skolan och hämtade min cykel så ingen skulle sno den. sen är jag hemma nu och ska snart äta nått eftersom middagen blev lunch... imorrn är det fest :) sen på lördag ska jag va med syster malou :)! det var aslängesen ;(<3 aja,


puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0