SLAPPDAAAAG (; ;)

Tjooho (: sitter och lyssnar på en bra låt (y) inte vet jag vad den heter heller men den är bra :D slappt här hemma :o Ska städa rummet, ringa Feffe, duscha och plugga ... Igår var dagen bäst :) var i ramsele och på lastbilsmässan med Elin och Malou<3 :) Mihii vi hade kuul! Pendla mellan grill 1an, OK och rampen + lastbilsträffen >< Sedan åkte jag hem vid fem och d var trist. När jag kom hem vare datorn som gällde ;) Ringde feffe och gick te henne en stuund :) och sedan vart det tvn och jag somna och sedan vakna jag för drygt 3 tim sedan. Aja nu ska jag pröva ladda upp bilderna igen från mobilen :D:D:D - men det funkar inte juste :))) >< menmen dom kommer väl ikv ngn gång<3 :) Gry ska ha fyllt år så jag ska ta och åka te henne på fest :) Nu ska jag duscha oxå ;)


/ Alma Westerström ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0