skolaskolaskola :(

  • Idag vaknade jag vis sju tiden, gick upp och käka en macka med oboy :) sedan vart det borsta tänder, sminka sig och åka te skolan. Då vi kom till skolan vart d ganska solmulet ;o) vi gick in os.v sedan skulle vi gå ut på kärna och plocka bär :DDD YEEEZZZZ ÄNTLIGEN!<333 NAAAT :(((( Uszh sååå eckligt d är hemskt! Aja sedan åt vi pannkaka oxå d var ganska gått d :) <3 Efter det gick i hem te skolan och jag och Frida hade trummor :"/ d var väl kul men man hinner inte med s-g :))) Sedan var alla mesiga och gick upp oc jobba ist för att sova ;) och jag satt mig framför datorn och gjorde klart ett arbete och lyssnade på min låt igen<3 ;) Sedan kom gina och vi börja jobba på lavans allvar :) PRATBORDET<333 ;)) :p Hahhaah gina gillart inte >< jag läste och hann med halva svenskan på ett hörn oxå! (: Sedan hoppade vi över rasten och jobba ist och slutade 20 min tidigare ganska skönt för vi gick hem vid halv tre/20min i :) Jag följde Frida hem och vi satt vi datorn och målade lösnaglar :) men d var kul!<3 efter d for jag hem och åt - lasagne gott<3 och det var meningen att frida skulle följa med te stallet och fixa med timpan men hon skulle på skidtr. ist :o Så då for jag och feffe te stallet ist, hon red fjalle och jag fotograferade men det tog slut på batteri :( så jah... Men sedan kom elisabeth och jag och feffe skritta av fjalle tsm vid richard. Och ja då vi kom fram, var det dags för insläpp jag släppte in Timpie, stig vz, elisabeth emma och feffe ronja, fjalar och silja :) efter det for jag och feffe hem och jag cyklade hem och drack nio glas med lättdryck. - vrf? - JOOOO FÖR JAG VAR TÖRSTIG :(( och nu sitter jag här och kollar dator ;) snart loggar mamma in på zonline och jag ska prata med henne om tävlingen m.m ( hon är på väg te stockholm ) jag vill också följa :(<3
  •  

     

Aja slänger in ngra bilder! :)hhooyyuu´:)moohhemmmeehoioiMeeyeaahMeehhii


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0