ska börja med vanlig blogg här jag ;)

Hej! Har tänkt att jag ska börja med denna blogg som en vanlig blogg :) Så tror jag ska göra så ett tag fram över!<3 Aja idag var det skola och som vanligt. Gick upp vid sju - halv åtta sovmorron för mig (; packa läxan, åt frulle och gick i väg te skolan :/ första lektionen vare tyyep läsning å någe mera . Sedan rast :o in igen och vo2 tråkigt men ficke gjort iaf :D sedan mat usssxxch :(( matrast och killarna grävde ner sig i gamla sandlådan xD menmen :O in igen för forskning. Sedan slutade jag för dagen - YEEZ :D gick me feffe. olof och johannes följde efter >< in te kaninerna gav dem mat. fikade inne hos feffe och cyklade upp te stallet och red :D for hem efter en ridtur  -  nöjda :D åt mat gick te feffe och spela sims 3 - NÄSTAN -.- gick hem och nu sitter jag här oxå :o<3

Aja dagen har varit vanlig!

CiiAoO! ;D

Kommentarer
Postat av: Frida

Har du sims 3???

2009-09-23 @ 21:30:34
Postat av: storyeveryday

Nej men Feffe har d :)

2009-09-27 @ 11:55:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0