me like a ponnyie

tjoooeeh ! Lyssnar på låtjveln again :) Grys fest var best :) Börja med bus med kattungar hundar m.m (: Sedan tacos <3 Mii gott :') Sedan fick vi rida på Solle :) - UNDERBART :) red med frida i början och vi typ nästan ramla av x) sedan hämta vi sadeeln :) red lättare då ;) sedan ställde vi upp en upphöjd bom ( gry red ) sedan tog solle värsta hoppet ( hon hade inte hoppat på 2 hela år :o ) Så gry flög av efter för Solle börja bocka som en tok x'0 så axeln hennes blev vriden os.v Sedan sa tyyeep alla = Alma sätt dig upp du kan ju hoppa du är ju van ! Jag bara okej? Men jag visste ju att jag med skulle flyga av och JAG hade Rätt ;) Men hände inge med mig vred bara handleden runt 13 varv annars såå :) Men jag måste säga att: me like grys ponnyie :) sedan sa Erika att hon tyckte att jag skulle komma och rida solle ngra ggr :) Helt OKKKKOKKK för miiiig :)<3 Får väl se hure blir ;) Aja sedan glass och maräng swish ;) gott :) (bilder från det kommar senare) sedan gick jag, gry och vilma och helsa på hos lilla ponnyhesten ninjo :) trevligt vare ;'x sedan åkte jag hem och gosa med kaninen och sedan in och städa klart och knäppte kort ;) sedan nu ska jag sova :) blir en tidig kväll men ändå sköönt<3

Slänger in en bild :)mmmeehoioi Nej nu ska jag ta en senega och gå och lägga mig! Puzz c(:

/Alma Westerström

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0