första dagen på veckan.

Hehe :-) Blir bilder ngn annan dag ist för jag hittar inte öv.kabeln :o aja letar efter den senare ;) skriver från middagen idag! Satt vid datorn efter skolan och var social på ZONLINE :O  Sedan åt jag middag! Tog en laxpasta tallrik - mumma :) sedan bytte jag om och for iväg på träning ;-o Jag hade Fixa en ny ponny, som var inriden i sommras ;o Aja hon var ganska kul ^^ sedan bralla Fido på långsidan så Alice flög avv :o<3 Aja sedan åkte jag hem och när jag kom hem duschade jag och efter d blev d tvn :) och sedan datorn :o) Förresten - lyssnar på den sjuka låten igen, men jag har kommit på VARFÖR jag lyssnar på den: jag gillarn (;:) Aja sedan nu ev. på söndag blire tävling med Timpiemaanie :0 Så jag är en annnnnniiing nervös o_o det är jue i holafors med ^^ och andra gången JAG rider honom i ridhus.... Aja hoppas på att han blir bra så vi kan åka! Men nu ska jag ta 16 senogor, läsa magenta och sova :) Puzzx

//Alma Westerström:) moohheSuuddig bil på Fjalle - Än sen just nu (;<333


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0