torsdag :)

Moshi Moshi♥

Imorse klev jag upp vid 7 tiden och d var najs ;) Efter d så käkade jag frulle och åkte med pappa te skolan :D Började med dubbelpass i syslöjd :) Det var kul ! Efter första passet var d rast och sedan in igen för slöjd och sedan lunch. Lunchen var lasangette :(( Det gillar inte jag! - men vad gillar jag då ? - Pappas mat :) Aja sedan var d rast again och jag gick en promenix med mobilen ( musiken på max volymen ) <3 Och efter d hade vi idrott :) och jag måste säga att d var riktigt kul denna gång! Inga som surade eller ngt :D Först spelade vi killeyboll *stavning* och efter d badminton och vi körde tävling med olika lag :) Jag och frida var tsm och alla fick typ 20-30 träffar men vi fick 6-7 stycken :((( Men vi var väl king och få sämst ? Men eggis ( sigge baklänges )  bjuder på glass ngn gång sedan iaf ;)  Och sedan avsluta vi med gränsbrännboll och d var king för tjejerna vann mot killarna denna gång :D aja efter d sluta vi och d var jätteskönt ^^ så jag gick hem och tog en dagnys och kolla datorn sedan skrev jag sms och var social. Efter d hjälpte jag feffe med att färga håret och va hos henne en stund meed :) Sedan var det hem och äta mat - pannkakor det var gotti <3 och efter d gick jag te feffe igen men d var inget intressant så jag gick hem. hoppade över stallet ikv var såå tröött! ;) Nu måste jag fixa på bdb och lite med mobilen + bloggen :)<3

bye bye so long ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0