Spyfärdig, äckelmat, kompis & bandy...

Hello ! ♥

Idag har dagen varit ganska chill :) Jag vaknade vid halv åtta och var så jeefla trött att jag kände mig spyfärdig. Äckligt uszh, typ yr och helt vimmsig hörde inget och allt :( Men jag gick upp och käka frukost & efter den blev d mkt bättre ^^ Hade på lite foundation och stack iväg till skolan :/ Aja där började dagen med geografi och jag var allmänt borta i huvudet. Rast - kallt, slask & äckel - päckel snöö. Men jag gick in och då hann jag börja på svenska och lf :-) Ganska bra ändå! Så var d äckeelmat - d sög! Och sedan hade jag rast och jag mådde illa och lixom orkade inte ?
Jag gick in och hade svenska och kolla igenom hela portfoliot, hehe okej då nästan hel portfoliot - En halv tredjedel :D Haha. Så sedan hade vi bild och jag gillart faktiskt ! ;p okey men ändå svår att rita en banan och jordgubbe dååe ? Och sedan sluta vi vid fem i tre och jag gick med Vilma hem vi hade bara d chill. Och sedan for vi på bandyträningen och den var faktiskt riktigt kul ;))) Synd att d bara var typ åtta personer där:(
( man vill ju vinna stort x). ) Och sedan gick jag till Vilma och vi fixa lite sedan gick vi en promenix. Och jag gick hem sedan och jag har nyss kollat på "bonde söker fru" och Thilde gick vidaree :DDDD  (y). NU sitter jag häär och gör noothhiiing? Vad ska jag hittaa på ? Asså shiit vad lite jag har och göörra ; ) ) SMSA/RING eller MSNA :DDD MED MIIIIG. Jag har en fråga bara! Tycker mina söta läsare att jag ska skriva i detaljer om dagen eller som jag gör ( nån slags förkortning av dagen bara. ) Kommentera gärna med svar/förslag - vad man nu kallar d ?

Aja Puss påerrrh :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0