Monday ♥

Hello! :)

Idag vakna jag kanske tio över sju x) gick upp och åt, gick till skolan med feffe, d var snö! :o ) Så hade vi matte och rast efter d ! Matte, lunch - äckeljvlafisk PINNNARRRRR :( : ( :( börjar bli le! Så rast och d var långtråkigt "/ såå in igen och SET  :p lite kul för vi bara prata om att vara arg och skratta xD så matte dåra. Fatta inget och d gick åt skogen. Sedan såå sluta vi och d var lite skönt för då gick jag och feffe hem och baka kladdis :D Och satt och kolla på tv :D och sedan for jag och åt mat hos morfar och mormor =) Och efter d for jag hem och kolla lite på tvn och stack sedan till ica och hem igen för att rida med feffis :o) Vi red i paddocken, över bommar som låg där :D Och d var asmysigt för vi lyssna på musik och d var snö + att d var kväll och mörkt :D Och timpiie gick i takt till musiken också! :)) Myssponniiey på han sjjeelvv :D<3 Såå skritta vi av och gick in i stallet med dom, och vi gav dom havre och klapp :) Och borsta dom lite :-) Gav dom lite godis för dom varit så duktiga och kollade på när Flemma "showade" för oss xD Så gick vi hem och vi gick till kaninbebisarna och fixa sedan gick jag hem och nu sitter jag här och allt är ändå lite trååk :P

<3 CIIAOO <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0