hur ska jag våga satsa nu då ?

Hello! Igår var det tävling och jag åkte dit med Timpie :o) Och red fram :) Sedan var det dags, första klassen med 4 fel men det var mitt fel och han var asfin :)<3 Andra klassen brände vi på och kom 1:a  ( clear round ). Efter det var det sista klassen och jag kom 3:a :) Och jag klådde Isabel ( ridlärare ) :)<3 Så nöjd med min pålle ! När jag kom hem åt jag middag och jag duschade sedan efter oxå. Efter det drog jag och Vilma på bio - sommaren med Göran :D Den var as bra xD Jag satt och åt pimpim, popcorn och drack trocadero meed :D Och sedan for man hem och sov för jag var HELT slut efter tävlingen + bio >< Aja till idag: Idag vakna jag vid 7 och klev inte upp utan låg och drog mig i typ 20 min. Efter det åt jag frukost och sedan drog jag till skolan ;-) Och daagen börja med matte, och jag blev klar med heeelaa matten för veckan<3 Sedan tog jag geografi och jaa sedan vare mat och det var eeecckliggt :(( sedan så var det rast och sedan hade vi brännboll, lite kul för vi vann och inga vart sura eller ngt :D Så sedan drog jag och Feffe på liza´s och åt glass :D Och vi fick gratis klubbor :) dom goaste dessutom ;) sedan drog vi te vilma os.v och nu sitter jag här och har nyss ätit och tuggar på lite popcorn sen gårdagen ^^ Och jag skippar ridis ikv, är slutkörd och far väl på byn en sväng ist ;)<3 och nu funderar jag på och vara med på hopptävlingen i holafors om 2 veckor? men jag är säker om vi inte är borta. men ska jag satsa på 40-50 lr 50-60cm tro? vågar jag satsa på 50-60cm ? :o

HaDe! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0