hööks<3

Heey ; )

Igår var jag på Ikea i S-vall. Och hööks också<3 jag köpte en padd och ett schabrak till Timpie och handskar till mig :) Och vi gick på ikea tillbaka och va där i kanske 4 timmar ♥ Jag fick: Ett bord, en matta, en lampa och lite mera ;D Så skulle vi betala och d blev typ 8.000 nånting :o Så lasta vi på i två timmar typ :o/ trååk "/ men jag å hanna sprang iväg på jamjam och köpte godis och sedan gick vi och köpte middag :D Jag tog en pissaslize och en sprite & hanna tog en baguettekorv med sprite ;D sedan blev dom klara och vi var på väg hemmåt och jag hållde på och spy och mådde dåligt :( men jag sov och d blev mkt bättre :D Och idag så har d inte hänt mkt ännu! Jag ska snart äta frukost-lunch hos mormor och morfar :) Och rida efter d :)

Hadee! 

:-* 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0