Friday (;

Hello<3 Började att jag klev upp halv sju (: Åt frukost och sminka mig, stack till skolan och hann ta en dator (: Men d var inge kul för skolans dator är ju cpp :> Och d ringde och jag började dagen med trummor =o) Och efter geografii och d söög :D So leets goo eckellll matt i hambörjarns helvetett :D:D:D:D:D:D:D::D:D:D:D:D:D<333  FYYFAN SÅÅÅ JEEFFLA ECHKEL :( :( :( :( </3 Såå rast :D Och sista lektionen hade vi rättning och d var riktigt skönt att bli klar med halva matteboken :o Såå engelskan och d vart enn kortissskoladaga ;D så gick jag hem och gjorde inget. Nu är jag här och väntar på en sak. Men ska tagga för ev tävling i helgen ! :D Nu får vi tammefan grejjat :D <33

Hadee.




kyss & smek alma westerström


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0