<3!Snart är det fredag och jag kommer vara på toppenhumöR!<3

Hallou!

Idag vakna jag kvart i 8. Och alltså jag börjar bli less och vill helst att skolan ska vara ett påhitt av typ gud ? Aja gick upp och käka frulle och packa gympakläderna, foundation och puder, duschkräm os.v. Så skola och slöjd första lektionen :D sedan rast och in igen för svenska :-/ Jag och frida gjorde en historiauppgift som vi ska hålla på med, tills böckerna tar slut :o) fyyffan för maten. in för musik "/ svenska, rast &  idrott. Vi hade fys :o Inte så jobbigt men ändå inte jättekul >.< så gick jag och feffe på lisas och fika. Efter d hem skulle rida men d sket sig. Så nu har jag käkat och varit i stallet och nu är det bara kvar att vara SOCIAL :DDDDDDDDD Hahah :  ) ska fixa, fika kolla tv och soova♥

Och ja min dag har varit helt kass. Men imorgon är d fredag och fredagar är toppenkvällar för efter fredagen är d någonting som kallas helg och helgen den är ju för fan BÄÄÄSTA som finns.  så glöm för fan inte att ha ASKUL på fredagskvällen. För då kommer d en sån jeefla toppenhelg! (Y)  

HAHA MIN VACKRA DIKT OM FREDAG/HELG :D BÄST VAA ? HAHAH XD

Godnatt!♥
/Alma Westerström.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0