Mondaay :)

Vaknade vid sjutiden - gick upp och åt, skippade sminkningen och åkte till skolan. tog en dator och satte mig ner och tränade på glosor... sen ringde det, vi hade musik, sedan adventsfika :D gott ;) så rast efter matte(: den var rätt lätt faktiskt ! :) så gick vi och åt och det var gröt så det var tummen upp (y) mackor oxå ;) efter hade vi lååångrast ;} när vi kom in hade vi set "/ trååk "/ sedan så hade vi matte sista lektionen och jag och kudds skulle gå och prata med gunilla men det hann vi inte  :( oxå slutade vi och jag gick ner och sedan när ja skulle ta på mig skorna med skohornet så gjorde jag det os.v sedan när jag skulle hänga upp det ( kort som jag är ) så ramlade det ner i skallen på mig så jag är helt yr och blå/röd över hela pannan ;p aja sedan gick jag hem, lyssnade på musik ;-) kom hem och satt mig här, fastklistrad & kommer nog inte gå häriftån på ett tag! ;)

men nu ska jag fixa lite bilder här på bloggen och kolla saker på bdb!


kyss & smek alma westerström.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0