Länge sedan nu<3

Var längesen jag skrev nu. Men aja idag är det 18/11 och onsdaag ; ) Jag gick upp vid 7-tiden och käka frulle sedan hade jag på mig mascara och foundation och stack iväg te skolan >.<' huaa. Såja första lektionen rättades det (y) Andra blev det svenska och geografi. Och sedan F-I-S-K aaagain =( Så jag åt iiingenting. Så vare rast och allting vart dåligt. Efter det hade vi engelska, svenska, rast och sedan bild ochre var ganska kulizz ändå :D Sedan gick jag hem och fikade för jag var fett hungrig. Fastnade här - Åt mat och nu återigen häär. Ikv är det ju bandy-träning så dit ska jag med Kudden (y)<3 Men nu måste jag gå, för jag har inte packat ännu!

kyss & smek alma westerström

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0