^^ Hurtful ^^

Hejhej! Sitter och lyssnar på Erik Hassle - Hurtful just nu. Helt underbar låt! :) Den är obeskrivlig! Dagen har inte varit så märkvärdig. Sovmorgon till klockan tolv, åt lunch, städade och satte mig vid datorn en sväng. Fortsatte städa, for på ica efter hade jag ledigt typ . Så gick till Feffe en sväng och sedan hem och vi for iväg till stallet. Där tog jag in Västerbo som vanligt, efter Timpey och Ronja. Sedan var Västerbo sjuk ( trodde vi ) vi vet inte men antar. Stackare! Men iaf så drog vi hem och åt mat! :D Mums!!! Och ja efter gick jag till Feffe och vi satt vid datorn, allmänt tråk! Så jag drog hem ist och nu ska jag ev. beställa ngn grej från internet, lyssna klart på låten och gå ut!

kyss & smek alma westerström


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0